top of page

Field Rows Group

Public·91 members

(((LIVE SPORT))) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på nett 07/10/2023

Fyllingen levde farlig i siste minutt mot Centrum Tigers, men lagets nybakte ... Kongsberg Miners brukte over tre perioder på å få kontroll mot Oppsal, men ...

På den annen side – Bærum Open blekner i forhold til for eksempel Norway Cup i fotball. Den turneringen var i 2023 omtrent 10 ganger så stor med 30 000 spillere, 2350 lag og 5500 kamper. Men så er også fotball omtrent 10 ganger så stor som basketball i Norge med over 270 000 aktive spillere. (Foto: Robert Namskau) Jeg fastslår at vi er ganske tilfreds med å være størst i Norge, men liten i en større sammenheng. «Lykkelig som liten» er snublende nær. Der store turneringer er proffe arrangementer med folk ansatt på heltid, er vi fortsatt en turnering som blir til hjemme på kjøkkenbordet der kjøkkenmaskinen er byttet ut med PC og planleggingsmøtene er to personer over en kopp kaffe. Det kommer til å merkes både på og utenfor banen, men det betyr samtidig at flere unge aspirerer til flere minutter. – Alle skal få en sjanse til å vise seg, lover ny coach David Torrescusa. Men det er jo sånt coacher sier … Tre solide importer fra forrige sesong er byttet ut med tre nye, og hvis Torrescusa har omtrent samme filosofi som sin venn Sergio Beleña blir det bare smuler igjen av spilleminutter til andre spillesugne. Jeg har lenge ment at Johannes Lange er blant Norges aller beste PGer, og det irriterer meg ganske kraftig at han fortsatt ikke har spilt for Norge. Johannes er typen som aldri gir seg på tørre møkka, han kaster seg inn i alle situasjoner, han er skadet oftere enn han er skadefri men klager aldri. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. (Foto: Marianne Stenerud) Men kanskje trenger ikke Kongsberg mer enn de har, og det hadde vært moro å se en norskere utgave. Eldar Alagic, Niklas Sletten Sandström og Benjamin Fisher Andersen er gode nok til å bli et viktig supplement til Marin Mornar, William Lybæk, Aly Hudgins og Jordan Roberts. Mange ville heller sett Juan Ferrales på banen i blått enn på benken i jakke og slips, men jeg synes det er en kul signering, og et kult valg av Juan. Han har ved flere anledninger vist seg som en svært habil coach, og han har garantert respekten han trenger i spillergruppen. Det må være betryggende å vite at Juan når som helst kan gå fra dress til drakt og bli en ener på banen. NIDAROS JETS Det var mange som tro til for Nidaros Jets da BLNO ble utvidet fra 10 til 11 lag. Fyllingen vs Oppsal Tigers 1 live score,forutsigelse(2023/02/11) Hvor kan jeg se Fyllingen vs Oppsal Tigers 1 på nettet?AiScore provides Fyllingen vs Oppsal Tigers 1(2023/02/11 06:00) live score tracker,h2h,forutsigelse ... [[PÅ NETT@@@]] Fyllingen Oppsal Tigers 1 7 oktober 2023 for 2 timer siden — [PÅ NETT@@@]] Fyllingen Oppsal Tigers 1 7 oktober 2023 Oppsal Basket, L, 68-94. 02/15 09:00, Baerum Basket, 1. Noruega - Ligaen · Gimle BBK, ... Oppsal Basket: Hjem Unik mulighet til å forbedre teknikk, lære og ha det gøy! Campen ledes av Oppsal Basket's BLNO-spillere og trenere, og er åpen for alle. pauliord At Gimle og Fyllingen er to av disse tre lagene er det neppe mange som hadde ventet. Tromsø-seier mot Oppsal blir av mange regnet som en selvfølge. Da jeg var ... [SE PÅ TV!] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23/09 Mange var usikre på hva de fikk av panterne fra Oppsal, og etter en blytung start på sesongen (56-97 for Frøya og 50–93 for Fyllingen i ...Orekit · For 2 uker siden Nyheter Fyllingen levde farlig i siste minutt mot Centrum Tigers, men lagets nybakte Kongsberg Miners brukte over tre perioder på å få kontroll mot Oppsal, men ... [SE PÅ NETTET###] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på 23. sep. 2023 — [SE PÅ NETTET###] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på live 23 september 2023 Live Score - Sofascore WebU16 NM 2022 Sørsia mot Tromsø ... Og noen måneder senere har 7 spillere forsvunnet. Mannefallet er delvis tilfeldig, men har kanskje også rot i en skuffende sesong. Josh Hart var «go to-man» for Asker forrige sesong, og kan fort bli det igjen. (Foto: Marianne Stenerud). Tilbake står Asker med en helt OK starting five, men en litt slunken benk. Joshua Hart er en klassespiller som er alt fra håpløs til genial, mens Gaute Haugens bytte av klubb nesten er litt naturstridig. [[LIVESTREAM TV@@@]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 for 2 timer siden — [LIVESTREAM TV@@@]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 23. sep. 2023 — Asker Aliens – Oppsal Panthers 74-61 Gimle ... [[[fotball!!](]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 7 oktober 202 23. sep. 2023 — [fotball!!](]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 7 oktober 2023 Kampoppsett 23/24: · 23.09.2023 kl. 16:00 Centrum Tigers - Nidaros Jets. [[[I dag]]-] Kongsberg Penguins mot Asker Aliens på tv 2022 for 42 minutter siden — 2023 — Asker Aliens må slå serieleder Kongsberg Miners i siste kamp i Leikvollhallen lørdag og håpe på at Oppsal taper for både Centrum Tigers ... Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. Ny coach, og nye spillere i blant andre Christian Tøfte, Emil Grosse og Filip Øverli. Og som garantister for kontinuitet og kvalitet Mikke Aarnes og Brage Sørensen. 28 tap i forrige sesong er glemt, og ny historie skal skrives. Juan Ferrales i Kongsberg sa det ganske presist: – Ligaen er inne i et overgangssesong på mange måter, der flere klubber satser litt annerledes og med Bærum som importfritt lag. Jeg blir visst aldri helt ferdig med byen med de fine menneskene og den elendige hallen. Anders Solem (t. ) og Henrik Lange blir et savn for Tromsø kommende sesong. (Foto: Marianne Stenerud) Men det er andre, som kanskje ikke er ferdige med byen Tromsø, men med Tromsø Storm. For første gang på lenge blir det en sesong uten Simen Samuelsen (ga seg før forrige sesong), Henrik Lange og Anders Solem. (SE PÅ TV>) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 2022 7 oktob for 3 timer siden — (SE PÅ TV>) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 2022 7 oktober 2023 6, Nidaros Jets, 2 ; 7, Oppsal, 2 ; 8, Tromsoe Storm, 2 ; 9, Ammerud, ... – Uansett: Det er viktig å ta jenter på alvor, gi dem gode treninger, hårete mål og å pushe dem. Jenter skal ikke behandles annerledes enn gutter som idrettsutøvere. – «Så lenge jeg har holdt på med aldersbestemt basketball har jeg hørt om jentesatsing, jenteprosjekter, komiteer og utredninger. Men har jeg sett noe konkret..? Nei. » – Rekrutteringsproblem? Jenter går gjerne til håndball, fotball og kanskje volleyball, og de blir plukket opp veldig tidlig på skolen. Kanskje er det ikke så rart all den stund fotball og håndball er populært og profilert – der forbildene er tydelige. Basketball er ikke fullt så kult, det er færre tilskuere, idretten er mindre profilert og økonomien er svak. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Så var vi mange til stede i Vulkanhallen i dag. Det var virkelig en bra opplevelse. To gode lag som hadde svært ulik uttelling på det de gjorde. Nidaros traff på mye, Centrum bommet på det meste. Men Nidaros fremstår uansett i år som noe freshere, friskere, nyere og mer kollektivt. Thor Inge Øvermo er fortsatt på benken, men det er unge Mantas Matevicius som styrer. Seier over Centrum er en strålende start for «nye» Nidaros. Dette var underdogenes dag, og bærer bud om at BLNO kan bli en underholdende affære i månedene som kommer. Her var det mye nytt, gitt! Hva skal en stakkar gjøre når BLNO-lagene skal vurderes før seriestart, og over halvparten av spillerne er ukjente størrelser? Og det er litt forvirrende når spillere bytter klubb og farger. (SE PÅ NETTET) Fyllingen Oppsal Tigers 1 7 oktober 2023 for 3 timer siden — Bærum neste for FyllingenFyllingen levde farlig i siste minutt mot Centrum Tigers, men lagets nybakte MVP-er Devin Gilligan tok ansvaret ... Jeg gleder meg til å se ham enda en sesong, og gleder meg til å se Joachim Aabel i en enda mer sentral rolle. For å være ærlig, for et par år siden hadde jeg virkelig ikke trodd at Joachim skulle gjøre Tromsøværing av seg. Hvis jeg sier at dette er «min» tabell» er det i hvert fall sikkert at sånn blir det ikke: 1 Gimle 2 Fyllingen 3 Kongsberg 4 Bærum 5 Frøya 6 Tromsø 7 Centrum 8 Nidaros 9 Asker 10 Ammerud 11 Oppsal En turnering som Bærum Open er en ganske voldsom greie, i hvert fall sett fra vårt ståsted. 2478 spillere, 229 lag og 462 kamper gjør seg ikke selv. Det blir en spennende miks av rutine og talent når Mustapha Dibba og Eric Gilchrese skal dele sine erfaringer med tenåringene. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at de to kan blir plagsomme for flere motstandere. Forslag til førstereisgutter på Ammerud: Hør på Gilchrese hvis han hvisker deg noen triks i øret om hvordan å selge en foul, men lukk ørene hvis Dibba vil lære deg å skyte straffer (han skjøt 41% i fjor). ASKER ALIENS Mange mente mye om Askers 22/23-sesong. (GRATIS@) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 for 2 timer siden — (GRATIS@) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 lørdag · Tromsø Storm – Oppsal Basket · Fyllingen – Asker Aliens · Centrum ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Ý Như
    Ý Như
  • Siddhi Sharma
    Siddhi Sharma
  • Riya Patel
    Riya Patel
  • Harshita Vaidya
    Harshita Vaidya
  • Elia Leo
  • Facebook
  • Instagram